Η Peugeot εγκαινίασε πρόσφατα στο Παρίσι μια έκθεση διαδραστικής εμπειρίας η οποία μπορεί πλέον να μην περιέχει αυτοκίνητα.
Ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές επενδύουν στη δημιουργία μιας νέας διαδραστικής εμπειρίας όσον αφορά στην έκθεση αυτοκινήτων η οποία μπορεί πλέον να μην περιέχει αυτοκίνητα!
Η Peugeot εγκαινίασε πρόσφατα στο Παρίσι στην οδό St Didier στον αριθμό 39 μια έκθεση που δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να γνωρίσουν από κοντά την ιστορία της φίρμας όπως και τα νέα μοντέλα χωρίς να απαιτείται πολύς χώρος και με τρόπο εναρμονισμένο στις σύγχρονες ανάγκες όπως αυτές διαμορφώνονται από τη ζωή στο κέντρο των μεγαλουπόλεων.
Πιθανόν να έχετε συνδέσει τη γαλλική εταιρεία με αυτοκίνητα πόλης, αυτοκίνητα χωρίς τέλη κυκλοφορίας, οικογενειακά αυτοκίνητα οικονομικά αυτοκίνητα, πετρελαιοκίνητα ή βενζινοκίνητα. Κάποια εξ’ αυτών μάλιστα απαλλάσσονται και από τα τέλη κυκλοφορίας.
H συγκεκριμένη έκθεση έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες που βρίσκονται στο κέντρο της πόλης. Το στήσιμο είναι απλό και η αρχιτεκτονική λειτουργική, συνδυάζει ξύλο και τσιμέντο και οι πελάτες ακολουθούν ένα συγκεκριμένο δρόμο ώστε να φτιάξουν το δικό τους αυτοκινητικό πρότζεκτ. Ταυτόχρονα μαθαίνουν για την γκάμα της Peugeot χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας ψηφιακά εργαλεία.
Αυτός ο νέος τρόπος πωλήσεων βασίζεται σε 3 σημεία κλειδιά: Ψηλάφηση της μάρκας, ψηφιακή διαμόρφωση και σχεδίαση ενός οχήματος με την απεικόνιση του τελικού αποτελέσματος.
Στο πρώτο στάδιο ο επισκέπτης εισέρχεται στον κόσμο της Peugeot. Μαθαίνει για την ιστορία της φίρμας όπως και τις τελευταίες εξελίξεις ειδικά μέσα από την παρουσία του τελευταίου μοντέλου της μάρκας.
Ακολουθώντας το μονοπάτι με τη βοήθεια του εξειδικευμένου συμβούλου της Peugeot ο πελάτης σχεδιάζει το αυτοκίνητο των αναγκών του μέσα από μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία και αυτό μορφοποιείται σε μια γιγάντια οθόνη.
Στο τρίτο μέρος ο πελάτης αποθηκεύει τη διαμόρφωση στην οποία κατέληξε σ’ έναν προσωπικό λογαριασμό. Μέσω αυτού μπορεί να την κοινοποιήσει σε φίλους του ή να την τελειοποιήσει στις λεπτομέρειες με τη βοήθεια του εξειδικευμένου συμβούλου της Peugeot σε ένα άνετο και διακριτικό περιβάλλον.
Αυτό το νέο μοντέλο έκθεσης συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια των Γάλλων για αναβάθμιση της μάρκας. Οι άνθρωποι της Peugeot περιμένουν με αγωνία τις αντιδράσεις των πελατών σ’ αυτή τη νέα εμπειρία.