«Hello»… Peugeot 308TCR!
Το 308 είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μικρομεσαία hatchback, παρότι βρίσκεται στην αγορά αρκετά χρόνια. Η τιμή του είναι αρκετά ανταγωνιστική, ωστόσο υπάρχει μία έκδοσή του που κοστίζει όσο ένα supercar. To 308 TCR αποτελεί γόνο του επίσης «πελατειακού» 308 Racing Cup που πρωταγωνιστεί στις πίστες από το 2016 μέχρι και σήμερα. Ωστόσο, τα δύο αυτά καθαρόαιμα όπλα της Peugeot Sport διαφέρουν σε χαρακτήρα, μιας και το άρτι παρουσιασθέν καθαρόαιμο δεν στοχεύει στη… βάση, αλλά σ’ ένα κοινό με πιο υψηλές απαιτήσεις και αγωνιστικές περγαμηνές σε σχέση με το «μικρότερο» αδελφό.
Στα μηχανικά μέρη του νέου Peugeot 308 TCR, ο γνωστός 1.600άρης THP κινητήρας έχει δεχθεί περεταίρω φροντίδα στην εισαγωγή, στην εξαγωγή και στο τούρμπο αποδίδοντας για την περίσταση 350 ίππους και ροπή 420 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι Γάλλοι στη σχετική ενημέρωση, το 4κύλινδρο αυτό διαμάντι «διατηρεί την ικανότητά του να καλύψει 5.000 χλμ.», αριθμός που ισοδυναμεί σχεδόν με δύο σεζόν του WTRC. Εκ των ουκ άνευ, φυσικά, το σειριακό κιβώτιο των 6 σχέσεων που τον συνοδεύει, το οποίο αποτελεί εξέλιξη εκείνου που «φορά» το 308 Racing Cup.
Πατάει πάνω σε σλικ ελαστικά με ζάντες 18 ιντσών και φοράει αεριζόμενους δίσκους μπροστά διαστάσεων 378×34 χλστ. και 6πίστονες δαγκάνες και απλούς δίσκους 270×12 χλστ. με 2πίστονες δαγκάνες πίσω.
Σε σχέση με το προηγούμενο 308 Racing Cup, η αεροδυναμική είναι πλήρως αναβαθμισμένη. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.6 Turbo κινητήρας απόδοσης 350 ίππων και 420 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Το 308 TCR θα τρέξει σε διάφορα πρωταθλήματα τουρισμού, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ανοίξει. Όσο για την τιμή του, ορίστηκε στα 109.00 ευρώ χωρίς τους φόρους.