GRIP CONTROL: Και έχεις τον έλεγχο!

peugeot2008

Το σύστημα που υπόσχεται μοναδική οδηγική εμπειρία, ανεξάρτητα από την εποχή και τον προορισμό

Η περιπέτεια, τα extreme sports και η εξερεύνηση στη φύση ήταν πάντα συνυφασμένα με τετρακίνητα αυτοκίνητα. Όχι πλέον. Η εξέλιξη στα ηλεκτρονικά συστήματα έχει δώσει σε  SUV & Crossover με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, απίστευτες δυνατότητες σε τερέν με περιορισμένη πρόσφυση.

Τρανό παράδειγμα το Grip Control που χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη αντιολισθητική λειτουργία ενσωματωμένη στο σύστημα ESP, η οποία διαχειρίζεται την πρόσφυση των εμπρός κινητήριων τροχών και την προσαρμόζει στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Έτσι, μέσω του επιλογέα που υπάρχει στην κονσόλα μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα από πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης:

STANDARD: Για να οδηγείς στην εξοχή, σε ηλιόλουστες παραλιακές διαδρομές, στον αυτοκινητοδρόμο ή στο κέντρο της πόλης…
SAND: Για να μπορείς να φτάσεις όσο πιο κοντά γίνεται στις πιο απομακρυσμένες παραλίες
OFF ROAD: Για να οδηγείς άφοβα και με περισσότερη ασφάλεια σε ολισθηρά οδοστρώματα (λάσπη, βρεγμένο χορτάρι, χωματόδρομο)…
SNOW: Για να επισκεφθείς το χειμώνα τα πιο όμορφα χιονοδρομικά κέντρα…
ESP OFF: Για να απενεργοποιήσεις το σύστημα ESP.

asdf2

Το νέο Peugeot 3008 ήδη διατίθεται στη χώρα μας. Aναμένουμε και το 5008 που έρχεται να δώσει μια νέα διάσταση στη γκάμα των SUV της Peugeot: Διαθέσιμο με επτά θέσεις και με κορυφαίους αποθηκευτικούς χώρους για την κατηγορία του. (640lt) Όπως και και για τα υπόλοιπα SUV μονντέλα της μάρκας, έτσι και το 5008 εφοδιάζεται με το Grip Control δεύτερης γενιάς.

Πρόκειται για ένα σύστημα που λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους κινητήριους τροχούς.
Ο ρόλος του είναι να μην «επιτρέπει» στον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση να ολισθαίνει, ώστε το αυτοκίνητο να συνεχίσει την πορεία του.

2017_peugeot_5008_0

Σύμφωνα με την Peugeot το Grip Control, που έχει επιλογές αναλόγως τους εδάφους (χιόνι, άμμος, βροχή, στεγνό) έχει εξελιχθεί από τους αγώνες, κυρίως από τα rally raid, τους αγώνες μεγάλης διάρκειας τύπου Ντακάρ, ή Μόσχας-Πεκίνου, όπου η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα συμμετέχει με το νέο 3008 DKR.